Saturday 30 January 2010

PENJAGAAN DAN KECANTIKAN DIRI

RANGKAIAN PRODUK PENJAGAAN DIRI- GANOZHI

Rangkaian produk penjagaan kulit GANOZHI merupakan siri penjagaan kulit rumusan botani yang direka khas oleh bahagian Penyelidikan dan Pembangunan DXN.

Ganozhi menggunakan bahan-bahan berkualiti premium berasaskan herba semulajadi. Ia merupakan siri penjagaan kulit yang lembut lagi berkesan. Dirumus khas dengan pati ganoderma dan rumusan botani yang lain, ia meningkatkan proses pemulihan kulit secara semulajadi dan mengekalkan keseimbangan pH kulit. Hasilnya, kulit menjadi lebih lembut dan bersih.

Hanya dengan 3 langkah mudah, kita akan merasai nikmat... kesegaran dan kecantikan yang berpanjangan.

Langkah 1: Pembersih cecair muka ganozhi.

Pembersih cecair muka ganozhi merupakan gel pembersih yang lembut. Ia boleh menghilangkan kekotoran dan benda asing pada kulit dengan berkesan. Ia turut membantu memelihara dan mempermudakan kulit di samping menjadikan kulit bersih dn tulen. Ramuannya terdiri daripada pati ganoderma, pati pokok bic, Vitamin B5 dan pati ragi. Pembersih cecair muka Ganozhi menjadikan kulit lebih bersih dan berseri.

Langkah 2: Penyegar ganozhi

Ia adalah pelembut lembab yang dapat merapikan dan melegakan kulit disamping menghidratkan kulit. Ia membantu mengimbangkan pH kulit dan mengetatkan pori kulit. Ia melengkapkan tindakan pembersih cecair mula ganozhi dengan mempermuda dan menyegarkan kulit. Ramuannya terdiri daripada pati ganoderma, pati pokok pic, propolis cera, allantoin dan pati ragi. Penyegar ganozhi memelihara dan mengekalkan kesegaran kulit serta kelihatan bertenaga. Kini, Kulit telah bersiap sedia untuk menyerap kelembapan dan khasiat yang lebih banyak.

Langkah 3: Emulsi Pelembab Mikro Ganozhi.

Ia ialah pelembab bertekstur ringan. Molekul bersaiz nano mudah untuk diserap oleh kulit. Dengan menggunakan nanoteknologi, ia diperkaya dengan faktor pelembab untuk membantu kulit mengekalkan keseimbangan lembapan yang optimum sepanjang hari. Dirumus dengan pati ganoderma, pati pokok pic, pati ginseng, pati ragi, vitamin E dan pat Arnica. Emulsi pelembab Mikro ganozhi menjadikan kulit sentiasa lembab, licin dan lembut tanpa rasa berminyak.

Petua Ganozhi:

 Penyegar Ganozhi boleh digunakan untuk menyegarkan kulit ketika anda dalam perjalanan jauh. Pastikan penyegar Ganozhi dan pad kapas sentiasa dibawa bersama dan dengan menggunakan beberapa titik pelembut Ganozhi sahaja, kita akan merasa kulit muka lebih bermaya dan bertenaga.

 Emulsi Pelembab Mikro Ganozhi boleh digunakan sebagai asas mekap. Sebelum mula bersolek, gunalah beberapa titik Emulsi Pelembab Mikro ganozhi selepas menggunakan pembersih dan penyegar. Ia melindungi kulit dan menjaga mekap supaya kekal lama.

Harga pengguna:

Pembersih cecair muka ganozhi : RM 74.50
Penyegar ganozhi : RM 74.00

Emulsi Pelembab Mikro Ganozhi : RM109.00
Satu set : RM 254.00

** Boleh di beli secara berasingan

No comments: